2013-01-05
 19:13:17

Oförändrade i all evighet

För nästan två år sedan bloggade jag om två personer som hade
märkliga frisyrer. Nämligen frisyrer som inte finns längre.
Och idag besökte jag ina-catharina & cyth1091 igen,
och insåg att de faktiskt fortfarande har samma gamla frisyrer.
 
Så himla coolt. Jag tror jag aldrig skulle klara av att ha samma
frisyr hela tiden, asså det går ju ett tag, men nej, aldrig i 3 år :O

De kan ju t.ex inte heller göra Academy (alla uppdragen) eftersom det 
krävs att man byter frisyr där.
 
Skulle ni klara av att ha samma frisyr i över ett år,
om ni visste att ni skulle bli "unik" med den?


RosaSmurf
PUBLICERAT: 2013-01-05, 19:44:07 | URL: http://stardollzerosv.blogg.se

När jag väl hittat något som jag trivs med så stannar jag kvar vid det.
Det håret som min medoll har nu har jag ju haft sen juni och jag har inga tankar på att byta xD
Förr så körde jag konstans med den korta, krulliga frisyren på sidan 3 högst upp till höger x3

Svar: Juste! Och så minns jag din twiggy period! Looken var så himla lik den äkta xD
lillelilleskutt.webblogg.se


jennifer
PUBLICERAT: 2013-01-05, 20:33:31

en till!

http://www.stardoll.com/sv/user/?id=14979488

meyoop heter hon

Svar: - Se där ja! (:
lillelilleskutt.webblogg.se


LabradorGirl
PUBLICERAT: 2013-01-05, 23:08:01

nej,aldrig byter stil hela tiden x)
Men vad coolt!,
önskar stardoll kunde uppdatera lite hår,munnar ögon o näsor ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: