2013-01-21
 19:56:54

New in

 
Igår - precis innan mitt ss sista dag - fick jag tag på DKNY Dalton
Wedge i Rosaaa! Snacka om jag blev glad, nu har jag båda paret jue! Ska jag vara
ärlig så är nog dessa några av de "få" DKNY som jag verligen tycker är riktigt snygga,
och skulle ha köpt även om de inte var DKNY så att säga. Lite plastiga kanske
men typiska "kängor" som annars enligt mig då passar till allt förutom fest. xD
 
Och jag gör nästan aldrig "festoutfits" ^^
 
 
 


RosaSmurf
PUBLICERAT: 2013-01-22, 07:04:21 | URL: http://stardollzerosv.blogg.se

Var de ett fynd eller fick du betala en del för dem? ;o

Svar: Fick "betala" för dem, fast ändå inte för jag gav min vita YH klänning för dem ^^ (och så fick jag ett par DKNY skor till, fast från andra kollektionen)
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: