2013-01-20
 22:28:12

Level 77, jippie!

Nu är jag på level 77! Trevligt.
Missade den där skylten som dyker upp där man ser
vad man får för gåvor, så ärligt talat vet jag inte vad jag fick.
Om jag ens fick nått så så säga. Enligt zerosv ska man få
en rosa grej, men hittar inte den bland alla belöningar.
Kan Stardoll har bytt ut vissa belöningar igen?
 
Ps. Jag vet jag har 1 SD's och 947 starcoins just nu.
Perfekt när mitt ss går ut o allt i mån åxå..O.o 
Menmen får skylla mig själv, köper man massa dyra saker
så gör man! xD


RosaSmurf
PUBLICERAT: 2013-01-22, 07:07:37 | URL: http://stardollzerosv.blogg.se

Logga in varje dag via FB så tjänar du 5 sd var 15:e dag! 8D

Svar: Yay! xD Lyckades dock sälja med lite tur så jag fick in ca 600 SD's mitt ss tog slut, så lite att leva på har jag ändå 8'')
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: