2013-01-24
 19:41:40

J*vligt dåliga nyheter (ang. inkorgen)

Sorry för den jätte trevliga rubriken ovan, men som ni ser svarade Stardoll på mitt
andra mejl. Detta förstör faktiskt lite för mig som just bloggar för att jag brukar
printa bilderna i mejlerna osv, och skriva om ev. nyheter. Visst jag ser dem väl förr eller 
senare ändå, men denna "åtgärden" är verkligen patetisk. Antar att detta är för att Stardoll
har fått flera varningar om att de uppmanar till för mycker "köpa" med all sin reklam,
att de har satt denna gränsen. Fast 16 år var väl lite väl att att ta i med?
 
...
 
Fast sen fattar jag inte riktigt hur detta kan hänga ihop med GB-kommentarer...
Fick även höra av vissa läsare att de t.ex inte kan se stylningarna på någons kärriär.
- Vad är då studion till för om man inte kan använda den?

Så många frågor - så få svar.
 


elle__1998
PUBLICERAT: 2013-01-24, 20:42:26

Men fyfan.. att inte ens få meddelanden om svar på gästboksinlägg är att ta i lite för mycket. Jaja, nästa år blir vi ju 16 (om jag minns rätt att du är lika gammal som mig? o.o), värre för dem som är ännu yngre. x)

Du kan ju alltid skapa en fejkmedoll som är över 16, så kan du iallafall kolla nyhetsmejl på den, om det funkar?

Svar: Jo precis, fyller 15 här om 2 veckor, så då är det bara 365 dagar kvar O.o (snacka om stolt jag kommer va när 16 och få de förbannade reklam-mejlen xD)
O japp, har redan massa fakedolls, men grejen är ju att man vill få reda på nyheterna snabbt.. T.ex LE o sånt, vilken man kanske inte gör om man inte får några mejl.
lillelilleskutt.webblogg.se


babel456
PUBLICERAT: 2013-01-25, 05:38:48 | URL: http://mirandasfotovardag.blogg.se

Så himla dåligt, man ska väl ändå kunna få nyheter om nya butiker osv. + så ska man väl ändå kunna se när någon har svarat på ens komentar i gästboken. Tycker detta var väldigt dåligt.

Svar: Det där med gästboken känns helt fail, varför ska inte yngre få reda på när en kompis har svarat liksom :O
lillelilleskutt.webblogg.se


Josefine_123
PUBLICERAT: 2013-01-26, 07:47:51

Fattar inte varför det skulle vara så bra. Varför just 16 år?! Men du, ifall du brukar logga in på hotmailen du angav när du började stardoll så brukar dom skicka en gång i veckan som ett "blad" eller vad jag ska kalla det. Där står om tex "Nytt i Rio". Då står det lite om det nya i rio och sedan en lagom stor bild som tillhör den nya kollektionen. Om det inte funkar kan du bara skapa en ny gubbe som är över 16 år och få nyhets brev via den;)

Svar: Jo så sant, har massa fejkdolls redan, men grejen är ju att man vill få reda på nyheterna snabbt, vilket man kanske inte gör om de inte kommer till ens "basdocka"
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: