2013-01-23
 21:59:19

"JätteBlomma"

Brukar nästan aldrig klara att "sticka ut". Antar att jag inte kommer göra det nu heller..)
Men kanske behålla looken i 2 dagar istället för 1 denna gången? Med denna
JÄTTEblomma & strakt skrikande rosa hår. Japp, vi gör ett försök.
 


_Marielle_
PUBLICERAT: 2013-01-24, 06:47:47

Jag tycker att det är ganska snyggt, solglasögonen passar till! Du liknar lite Svea.Stardoll, hon brukar vara ganska färggrann.

Svar: Jo när du säger det så 8''D
lillelilleskutt.webblogg.se


Miss_idis
PUBLICERAT: 2013-01-24, 07:23:01

VAR FINNS HÅRET????

Svar: Tress Up! :D
lillelilleskutt.webblogg.se


Rebecca (BeccyA @ Stardoll)
PUBLICERAT: 2013-01-24, 23:00:00 | URL: http://beccys.blogg.se

Jag gillar verkligen din medolls förändring, även om jag föredrar att ha min medoll så "vanlig" som möjligt. Jag älskar verkligen den rosa färgen, både på Stardoll och irl. Allting får gärna vara i den färgen, om du frågar mig! :D

Kram på dig!
/Beccy



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: