2013-01-11
 21:40:47

Hur det ligger till - 11 januari 2013

Hej Hej Hej
 
Som samtliga har märkt har jag inte bloggat på "riktigt"
sedan december. Och istället för att säga 83 gånger "förlåt för jag inte har bloggat",
"ska blogga mera i helgen" osv. så säger jag som det ligger till nu.
 
Mitt intresse för stardoll går liksom i perioder, 
ibland tycker jag det skitkul och kan sitta uppe och spela i 
flera timmar, andra dragar tycker jag astråkigt, och loggar bara in för
starpointsen skull. Nu är det lite så, jag vill blogga men orkar liksom
inte, finns inget kul att skriva om, men jag är samtidigt så glad & stolt över det jag
byggt upp, och alla fina läsare jag har att känns helt dum att bara lägga ner allt.
 
Men klockan tickar, och  tiden går fort. Som jag ofta tänker "man lever bara en gång"
"och inte kan avgöra hur länge". Jag har snart levt på denna jorden i 15 år. 
15 långa år. 15 år i helvetet. 15 år i himlen. Jag ska inte säga att mitt liv alltid är lätt,
enkelt, och roligt, för det skulle vara en lögn. Men ska inte heller säga att det alltid
 är ett ett tragiskt helvete heller, för det är inte sant. Jag har också drömmar, drömmar att nå,
men för det krävs det att man orkar - orkar kämpa lite till. Tro på sig själv, och att ha
en vilja att lyckas, göra det man själv vill. Och nu kanske inte "stardollblogga"
stå högst upp på min lista, så varför ska ja göra det? Jo för jag vill att folk ska tycka om mig,
att ingen ska bli besviken. För att jag senare ska känna "yes! Nu har jag bloggat 3 år.."
Men det är fel val.
 
 


Rebecca (BeccyA @ Stardoll)
PUBLICERAT: 2013-01-11, 22:25:57 | URL: http://beccys.blogg.se

Jag förstår ditt tänk. Vi kommer att tycka om dig oavsett om du bloggar en massa eller inte, du verkar vara en riktigt fin tjej!

Självklart hoppas jag på att du kommer att blogga mer, då jag blivit helt fast i din blogg, du skriver så underhållande, på något sätt. :)

Tusen kramar till dig! ♥
/Beccy

Svar: Tack ♥
lillelilleskutt.webblogg.se


vijolbolomman
PUBLICERAT: 2013-01-12, 16:00:33

menar du att du ska sluta blogga?

Svar: Nej
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: