2013-01-26
 16:28:47

Hot Buys Citron Skater Dress

 
Den enfärgade gula klänningen från Bonjour Bizou
finns nu ute i starpaza. Min åsikt är att den faktiskt var snyggar
än på bilden, särskilt nu när man såg överdelen och inte bara kjolen.
Jag har själv köpt den, gillar att det är enfärgad eftersom det blir lättare
att matcha då + att jag totalt älskar kraaagen!
 
Verkar som om januari har väldigt låga priser på sina Hot Buys i år?
Denna klänningen kostar 16 SD's, och med tanke på att en klänning
brukar kosta upp mot 24 SD's i vanliga fall, är det väl billigt.
 
Faller klänningen er i smaken? 
Hiss eller Diss?


Rebecca (BeccyA @ Stardoll)
PUBLICERAT: 2013-01-27, 01:07:38 | URL: http://beccys.blogg.se

Jag älskar den! :D Precis som du älskar jag kragen, har blivit totalt förälskad i såna söta kragar irl också, och vill bara köpa en massa toppar med kragar. :D Funderar på att köpa en lös krage som jag kan ha till alla mina toppar irl, har något liknande på Stardoll från Pretty 'n Pink. :)

Kram på dig!
/Beccy

Svar: Jag kan berätta en sanning; Jag kan inte ha saker som sitter för tajt runt halsen som t.ex halsduk/scarfsar. MEN "kragar" är såååå snygga så jag försöker "övervinna" det obekväma så jag kan ha sådana framförallt snygga skjortor! 8) (fast om jag har nått med krage så håller jag på fixa o dra 24/7 xD)
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: