2013-01-20
 09:17:00

Förbannad

Att kläderna på Stardoll inte passar alla former
har vi klagat på i evigheter. Men när ska Stardoll ta sig
i kargen ock fixa detta problem kan man fråga sig?
 
- Jag blir faktiskt riktigt irriterad när jag ser detta. Här
ska jag styla min fina väns medoll, som jag avgudar stort,
just för att hon vågar sticka ut, vågar vara annorlunda.
 
Och vad händer? Jo givetvis passar inte strumbyxorna hennes
docka eftersom att hon har höfterna på "bredaste" man kan välja.
Så okej, man ska bara kunna ha strumpyxorna om man smalare ben då eller?
Sure, men jag trodde vi strävade mot att alla ska känna sig fina och respekterade,
ovasett hur vi väljer fixa våra medolls, och att meningen är att vi alla inte
måste sträva mot att nå värsta "idealet" - dockor med stora bröst, och
pinnsmala ben! Men jag tror visst jag hade fel när jag tänkte så..
 
 


Vijolblomman
PUBLICERAT: 2013-01-20, 09:48:58

Ofta jag förstorar min höfter en viss tider och mina kläder blo också större fast dessa strumpbyxor har ett annat hel att dem är med skrona och väskorna inte med kläder


Josefine
PUBLICERAT: 2013-01-20, 12:25:27

Håller med dig! Du har inte fel, men stardoll får ta och skärpa till sig lite bättre om dom ni vill få en trevlig hemsida!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: