2013-01-19
 09:28:00

Fel på inkorgen?

Det är något jäkla fel med min inkorg...Jag får inga medelanden om att
folk har svarat på mina gästbokskommentarer :O Senast jag fick
ett var för övet 1 vecka sedan, och jag vet samtliga som har svarat 
nu i veckan.
 
Så otroligt störande, för jag kommer knappast igår alla
människor jag pratar med i huvudet.
 
Någon annan som har samma problem?
 


Josefine_123
PUBLICERAT: 2013-01-19, 09:35:23

Jo, nu när du säger det så är det sant! Har skrivit i en massa kommentarer till modeller men det står samma på mig, sedan 1 vecka:O
Konstigt...

Svar: - Hoppas det löser sig snart..
lillelilleskutt.webblogg.se


babel456
PUBLICERAT: 2013-01-19, 09:54:14 | URL: http://mirandasfotovardag.blogg.se

Har exakt samma problem. :/

Svar: - Tjörtigt! Själv mejlade jag stardoll men fick inget svar :O
lillelilleskutt.webblogg.se


Anonym
PUBLICERAT: 2013-01-19, 15:51:29

Det kanske är för att du har på händelser och inte nyheter?
Eller jag vet inte... :(

Svar: Jag tror inte det för jag har inga händelser även om jag den på nyheter också.. D:
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: