2013-01-31
 10:47:00

Facts About Me

Stardoll: Jag ångrar verkligen att jag sålde denna LE väskan..(dock var den ganska svår
att macha med något så det var därför..) Men gjort är gjort!
IRL: Jag har matteprov nästa fredag så jag borde plugga, 
fast istället sitter jag här..Hur kommer det sig?
 
Stardoll: Det var min "irl kompis" favorite_ashlie (fast vi har inte jäte bra kontakt längre) 
som visade mig stardoll från första början för 3 år sedan. Fast hon slutade på Stardoll
för länge sedan.
 
IRL: Jag går inte på några "aktiviteter"just nu, men kanske ska börja
spela piano, och för länge sedan tränade jag konståkning xD
 
Stardoll: Min första kompis på Stardoll hette "saran---", haha..
Det var den första random personen jag chattade med x)
 
IRL: Till sommaren ska vi köpa hund. Jag först väääldigt skeptisk
eftersom det är väldigt mycket jobb, och jag faktiskt inte vet vad jag gör om 2 år,
även om det passar nu liksom. Fast sen när vi åkte och kolla på hundar blev jag
heeelt kääär i en ras, så nu är jag också taggad! x3
 
Stardoll: När jag var "nybörjare" så "suitechattade" jag nästan alltid med
folk, men nu gör jag nästan aldrig det, var flera mååånader sen jag gjorde det.
 
 
Stardoll: Jag går sällan på partyn på Stardoll. Lite synd faktiskt,
men ibland händer det att jag går folks jag känner om jag har tid (:
 
IRL: När jag blir "stor" (som man alltid sa när man var liten x)
vill jag ha 1 barn. Möjligen 2, fast då ska det vara mellan 6-10 år
emellan dem.
 
Stardoll: Jag saknar gamla starpointssystemet & Play Earn
(innan starcoins-tiden), ett tag kunde väl t.o.m non-ss köpa SD's
varor i StarBazaaren (?) för sina intjänade dagliga SD's. 
 
IRL: Jag fyller 15 om exakt 14 dagar.
Jag är rädd för hur klockan tickar och hur tiden går fort.
 
 


Josefine
PUBLICERAT: 2013-01-31, 18:06:19

Har också matte prov på fredag. Lycka till!
Tycker definitivt att du ska börja spela piano! Gör det själv och är en av dom bästa sakerna jag vet:)

Svar: Vad kul att höra! Hoppas det passar mig meed! (:
lillelilleskutt.webblogg.se


LabradorGirl
PUBLICERAT: 2013-01-31, 18:40:33

vad är det för hundras då? ;)

Känner lika dant om att fylla år,blir 14 den 12e ;) jag tkr nästan det är sorgligt att tänka tbx på hur allting var när man var lite,livet går so fort! : / ;)

Svar: Det lutar mot en svensk eller finsk lapphund! (:Länk:
http://www.skk.se/kopahund/hundraser-valpkullar/finsk-lapphund/

Haha 12:e dagen innan jag då xD Visst är det kul att bli äldre (innan det vänder & man bara vill bli yngre istället, hehe) , men när jag börjar tänka på gymnasium ,högskola, jobb, och allt sånt där blir jag jätte nervös! Livet var så mycket enklare när man var si sådär 10 år liksom, haha
lillelilleskutt.webblogg.se


Rebecca (BeccyA @ Stardoll)
PUBLICERAT: 2013-01-31, 20:49:19 | URL: http://beccys.blogg.se

Håller med dig på den sista punkten! Hatar att tiden går så fort och man tvingas växa upp.. (säger jag som fortfarande håller på med Stardoll, haha) :)

Tusen kramar!
/Beccy


LabradorGirl
PUBLICERAT: 2013-02-01, 14:46:20

sant ;D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: