2013-01-09
 20:57:00

Drömmar, Drömmar, Drömmar...

Alltså..Natten till idag, drömde jag världens konstigaste
dröm :O Det är inte ofta jag drömmer om stardoll-människor,
men denna gången gjorde jag faktiskt det. 
 
Jag tror jag har umgåtts liite för mycket med Smurf, 
för jag drömde att jag träffade henne, fast i nån konstig fantasivärld 
där solen sken, fåglarna kvittrade, ni vet en typiskt "dröm-värld".
Och så bodde vi grannar, haha...Sen blev min mor & far asarga på mig
för att jag hade fel kläder på mig, och det skällde de ut Smurf för...O.o
Så det slutade att vi rensade min garderob, och rensade bort princip allt jag hade
för det var "fel på dessa kläder". Juste..så var vi någon slags källare också.
Mer fick jag inte veta, för då vaknade jag av mitt alarm vid 7.
 
SCARY! D8
 


LabradorGirl
PUBLICERAT: 2013-01-09, 21:21:34

haha! :)
Jag älskaaar drömma,tkr det är så himmla kul,inatt tex. drömde jag att jag och mina kompisar var i ett spökhus där det fanns massa monster som försökte skrämma mig,och hellt plötsligt kom Scooby Doo (läskigt va?) :P

Svar: Haha jag gillar samtliga, men vissa är sjukt läskiga :S Har drömt flera gånger att jag dör typ, haha känslan när man vaknar med ett ryck och är glad att det bara var en dröm, xD Scooby Doo, yay! :D
lillelilleskutt.webblogg.se


RosaSmurf
PUBLICERAT: 2013-01-10, 21:01:02 | URL: http://stardollzerosv.blogg.se

Hahahaha, innan jag läste så undrade jag just varför du hade en bild på mig xD Drömmen kanske försöker säga att jag kanske har dåligt inflytande på dig? :O

Svar: Jag är en paparazzi som stalkar dig, så det är därför! 8''D- Nej, men jag tror inte du har dåligt inflytande på mig? Haha, blir alltid lika glad när chatten blinkar till, och det står "Hellu!" Hahaha..Du är rolig människa that's it.
lillelilleskutt.webblogg.se


elle__1998
PUBLICERAT: 2013-01-11, 15:26:44

Det känns alltid så konstigt att vakna upp ifrån en konstig dröm, hade jag drömt detdär hade jag blivit misstänksam mot mina grannar och dubbelkollat mina kläder! x''D

Själv hatar jag att drömma, blir alltid så glad när jag vaknar upp utan att ha några obehagliga minnen från min sömn xD

Svar: Hahaha jo är inte heller så förtjust i att drömma :O Det är äckligt, eftersom man tror att det som händer är så sant! Har drömt fleera gånger att jag typ dör :O Trevligt liksom.. -.-'
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: