2013-01-19
 10:41:00

DKNY Outfit

Har snart väntat över en månad på att "10 kr-ss-erbjudandet" ska dyka 
upp på mitt andra konto, men det gör aldrig det o.o
 
Vill så gääärna sälja över min DKNY outfit jag köpte i december,
och det känns lite väl onödigt att köpa 2 veckors ss för 30 kr, när jag
bara gör det för kunna använda bazaaren en endaste gång. x'')


Lilla_sommar (Embla)
PUBLICERAT: 2013-01-20, 00:24:12

Jag tror inte att det är så onödigt...
En krona motsvarar ungefär 4 sd. Om man gångrar 4x30 så blir det 120 sd, det är det väl värt för en hel dkny outfit eller? ;)

Svar: Jo SD's är den verkligen värd, några tusen tror jag t.o.m eftersom outfiten är från första kollektionen. Men skulle adrig t.ex lägga 120 "riktiga" pengar för ett animerat plagg, finns ju många som gör det, men enligt mig är det inte alls värt det.
lillelilleskutt.webblogg.se


lilla_sommar (embla)
PUBLICERAT: 2013-01-20, 10:30:06 | URL: http://emblafant.blogspot.com

Okej, då är det bara att fortsätta vänta på erbjudandet! :D
Jag tror att det kommer upp når man inte har loggat in på ett tag :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: