2013-01-02
 16:50:01

Andra armar (:

Jag gillar plagg med armar! 
Finns ett få antal med plagg som Stardoll har lyckats designa så
det ser ut som om man har andra "armar" med handskar. Ser kanske lite
mera äkta ut än om man designar ett par i StarDesign..xD


Rebecca (BeccyA @ Stardoll)
PUBLICERAT: 2013-01-02, 21:40:15 | URL: http://beccys.blogg.se

Åh, den där påsen har jag! :D
Har för mig att den var ganska eftertraktad ett tag, så jag blev nästan lite stolt, haha.

Kram på dig!
/Beccy

Svar: Haha, bara det att man måste ha rätt hudfärg om man vill använda dem ^
lillelilleskutt.webblogg.se


Rebecca (BeccyA @ Stardoll)
PUBLICERAT: 2013-01-02, 21:50:57 | URL: http://beccys.blogg.se

Visst ja.. Fast jag vill minnas att de funnits i två andra färger också, men nu finns det ju så många hudfärger att välja mellan.. ;) Tråkigt det där, Stardoll borde tänka ett steg längre! :)

Kram!
/Beccy



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: