2013-01-25
 16:19:47

28 januari 2013

Nu har jag lyckats samla ihop över 10.000 points på stuffpoint,
vilket man kan växla in mot "första-stardoll-kortet". Dock har jag inte
bestämt hur jag ska göra ännu, vet inte om jag vill ge ut mitt mobilnr, och
dessutom ska jag nog isf. ändå spara till ett bättre kort där man får mer ss.
 


RosaSmurf
PUBLICERAT: 2013-01-26, 13:28:36 | URL: http://stardollzerosv.blogg.se

De 4,000 som du saknade när du fick tillbaka ditt konto tjänade du ju ihop på ett kick! Så jag tycker du borde spara de poängen du har nu tills du kommit upp till iallafall minst 15,000 och väljer SS kortet på 3 månader istället.
Du tjänar mer på att välja ett sånt på 3 månader än att betala 10,000 för 1 månad, vilket skulle kosta dig 30,000 för 3 månader.

Svar: Jo så sant! Om jag nu ändå ska ge ut mitt mobilnr, så får det allt vara värt det 8)
lillelilleskutt.webblogg.se


RosaSmurf
PUBLICERAT: 2013-01-26, 13:32:17 | URL: http://stardollzerosv.blogg.se

Och jag skrev ju in mitt nummer och de har inte kontaktat mig på något sätt mer än när jag valde mitt SS kort och deras datorstyrda röst ringde upp, upprepade en kod på 4 siffror 3 gånger och sedan la på. Bara det för att jag skulle kunna gå vidare med min beställning x)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: