2013-02-13
 22:42:19

Världens bästa paket

"Hipp hipp hurra för världens bästa Lily!! Den nyblivna 15-årig tjejen :)"
 
"Du är en tjej som är positiv och snäll. Lily är du, en femtonårig tjej.
Du sprider glädje av dina vackra ord, du är en vän man litar på.
Jag vet att du finns när jag är i nöd, du är min vän tills jag dör.
Du kommer alltid att vara en nära vän till mig.
Nu vet du Lily, hur mycket jag tycker om dig."
...
Fick denna urfina dikten av min fina vän josefine.
Den gjorde mig så...Rörd. Ibland känns det faktiskt skitskumt hur
andra ser upp till mig. Ovant. Men härligt. Man blir glad, glad av andra.
Jag blir glad bara av att logga in här och se att 50 pers, tycker det är "intressant"
att läsa det jag skriver. 2 nya kommentarer, helt awesome.
Glöm inte det finisar.
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: