2013-02-19
 21:54:00

Svar på tal

"Jag kan inte göra klart tredje uppgiften för att komma in :(
"Ta ett foto av ditt ansikte och spara i din årsbok" Hur gör jag det?"
- Anna
 
Svar: Det var väldigt länge sedan jag gjorde det uppdraget,
men jag tipsar om att checka igen vilka "uppdrag" som var tidigare?
Brukar ju vara runt 3-4 stycken på varje "nivå" eller vad man ska säga.
Har du t.ex missat att göra 3:an, måste du göra den innan du gör 4:an som
kanske är att ett kort (: Det kan även bli så att det du har gjort "försvinner" på
en nivå om du inte gör klart alla uppdragen på en gång, utan t.ex loggar ut emellan. 
Då måste man börja om från början..)
 
ELLER så är det att så att du tog
kortet med kameran i sviten? Jag har för mig att man skulle fota i
skönhetssalongen så testa där!
 
"Får man en pokal, hur ser den ut?"
- Jessica 
 
Svar: Ja, man kan tydligen få en "pokal" till sin achievements
samling, om man lyckas logga in varje dag på stardoll via FB, Access,
eller vanliga stardoll.com under 1 år. Misslyckas man dock en dag,
så börjar räknaren om på 0/365 - vilket min gjorde när jag "tog ledigt".
 
Sen kan man ju fråga sig hur "värd" denna pokalen egentligen är;
- Man kan ju endast ha den på sin "hylla" och inget annat, 
fast rätt unik lär den väl bli, tror knappast hälften av stardoll's medlemmar
fixar att logga in så regelbundet i ett år? Sen är väl 25 starpoints extra inte
helt fel det heller x)


jessica0077
PUBLICERAT: 2013-02-20, 06:59:59

Jaha, tack för ett bra svar! :)


Alpinez.
PUBLICERAT: 2013-05-10, 11:43:50

Ja, man måste ta kortet i skönhetssalongen annars går det inte! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: