2013-02-21
 19:44:00

Svar på frågestunden

Fråga: Hur lång tid tar det för dig att göra en sminkning och outfit? ^^
 
Svar: Beror på. IRL eller Stardoll? Stardoll, mellan 5-20 minuter för en
outfit, sminkningarna oftast runt 10-15 minuter. I IRL är jag inte lika
"modemedveten", visst, tar väl inte på mig vad som helst, men
har typ "favoriter" som jag använder heela tiden, lagar och syr ihop
tills det inte går mera x) Att sminka mig tar ca 20 minuter varje morgon,
sen vill jag helst fixa mitt hår också, så då kan det blir 25. Fast det är
sällan jag har så mycket tid på mig.
 
Fråga: Var bor du? (stad)
Svar: I södra Sverige.
 
Fråga: Är du helsvensk?
Svar: Nej. Men båda mina föräldrar har "svenskt ursprung",
så ni kan ju klura på hur det går ihop sig x)

Fråga: Vad är din favorit film? 
Svar: Kollar sällan på film, så skulle inte
säga att jag har någon.

Antingen eller: Sommar/vinter? 
Svar: Sommar helt klart! Gillar inte vintern C;
 
Fråga: Favorit bok? 
Svar: Finns så mååånga, men läser oftast
romaner eller manga.

Fråga: Det bästa du varit med om? 
Svar: Känns riktigt skumt att säga "inget", men jag vet
faktiskt inte. Livet är så långt. Fast senast jag hade riktigt jävla kul
var i somras då jag träffade X. Sken som en sol hela dagen.
 
Fråga: Vilket är ditt bästa ämne i skolan? 
Svar: Usch, är så skoltrött av mig. Men hemkunskap är
väl kul - dock har vi världens sämsta lärare som ger låga
betyg som fan O.o

Fråga: Vilken är din favorit butik i starplaza? 
Svar: IT GIRLS, & Archive.
 
Fråga: Vilken är din favorit affär i suite shoppen? 
Svar: FASHON.
 
Fråga: Det du främst gör när du är inne på stardoll? 
Svar: Handla i StarBazaaren, vara social i klubbar/med nära och kära, göra outfits
och blogga (det kanske inte alltid märks, men jag lägger faktiskt
väldigt mycket tid på att få inläggen att se bra ut).
 
Och slutligen; Tack för alla frågor!
Hoppas ni blev nöjda med svaren (:
 


Anonym
PUBLICERAT: 2013-02-21, 20:01:54

är du adopterad?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: