2013-02-15
 20:21:48

Styla YOHIO

Nu kan superstars styla melodifestival stjärnan YOHIO!
Mohaha, nu blev jag glad! 8')  Har nämligen blivit smått beroende
av honom, för er som inte visste det x3
 


RosaSmurf
PUBLICERAT: 2013-02-17, 00:16:46 | URL: http://stardollzerosv.blogg.se

Jag blev lite smått chockad när jag såg att han blev en docka på stardoll :o Fast stardoll är väl i grund och botten svenskt (?), så kanske inte så konstigt att han blir en docka efter att ha tagit många med storm x) Och så kul att se när folk från andra länder kommenterar och frågar om det är en han eller hon xD

Dessutom hade jag en dröm om Yohio igår natt. Vi var hemma hos honom. Han bjöd på Pocky med jordgubbs smak och vi blev bästisar. Det var en fin dröm :''3

Svar: Enligt lite google fakta tror jag Stardoll grundades av Liisa Wrang från Finland, men startades i Sverige 2006 av Mattias Miksche. Men huvudkontoret ligger väl i stockholm, så kan väl hända att det är svenskt nu, eller nått. Strunt samma btw.
Haha människor, man ser väl fan att det är en han? Ursäkta men om man nu stylar honom så har han ju inte precis BH = man borde fatta att det en han? xD Människor, människor..Men ja, coolt iaf, själv tycker jag ju vi behöver FLER som honom så bara bra att det blev en docka av honom, hehe..^^

Ajà, bra att höra! Har också lyckats drömma om honom (natten till min 15-årsdag också). Fick typ panik, jag menar herrgud, jag måste sluta stalka honom på FB & insta,
haha. Drömde att jag lyckades träffa honom på en intervju-studio (har ju sett så många intervjuer med honom, så antagligen därför..) , och så visade det sig att han var asrolig irl, och att det kom fram att jag träffat honom 1 gång innan när jag 7 år :O Weird dream.
lillelilleskutt.webblogg.se


Extramusic
PUBLICERAT: 2013-02-17, 21:04:31

Haha, loggade in för första gången på evigheter och såg det. Jag blev skit glad xD

Svar: Haha, har du också gått och blivit värsta fan:et? 8'') Fast jag tycker kläderna man kunde styla med var rätt tråkiga..
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: