2013-02-03
 16:36:49

Önskerubrik - "Bästa fynd"

Jag har gjort många kallade fynd på stardoll under mina drygt 3 år som spelare.
Men skulle kulle jag beskriva mitt bästa fynd någonsin , om man  nu tänker priser,
skulle det bli dessa 6 DKNY & 2 ELLE jag fyndade en kväll i mars 2012.
 
Varför nu detta är mitt bästa "fynd" än så länge, är för att jag lyckades hitta alla
under 36 SD's i starbazaaren ^^ Typ satt och klickade runt, och plötsligt dök
det upp massa billiga  hux flux.
 
Den svarta tröjan har jag sparat för den passar jätte bra i min samling,
och så tycker jag den passar till många outfits o så. DKNY Rose Print Dress ångrar
jag verkligen att jag inte sparade, den fanns då i mars för runt 500 SD's i bazaaren,
men nu finns det knappt längre. Lite synd, men nån gång ska jag försöka köpa en ny. 
Från arkivet 2012-03-20
 
Ps. Glöm inte att ni fortfarande kan önska rubriker & inlägg
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: