2013-02-15
 10:00:00

New look! :D

Efter mycket letande hittade jag tillslut det jag sökte.
RosaSmurf's gamla inlägg om hur man får stora ögon! Har testat det en gång
tidigare, men det gick tyvärr åt skogen. (Fast det var innan man kunde spegelvända m.m 
accessoarer) Men denna gången blev det bättre! :D
 
Vad som fick mig att testa igen var faktiskt just för att denna lila frisyren
ser så manga-aktig ut i mina ögon, och sen hade jag redan alla grejjerna från
förra gången så då var det bara att köra igång! ^^
Kanske inte så snyggt på nära håll, 
men på långt håll blir det awesome!
 


RosaSmurf
PUBLICERAT: 2013-02-15, 19:20:28 | URL: http://stardollzerosv.blogg.se

Haha, så kul att se det inlägget igen xD Men nu är det billigare att göra såna ögon då man hur lätt som helst kan designa det vita i stardeisgn hår för bara 1 sd och att man kan göra linserna större :'3

Svar: Jo jag såg det, folk som göra linser alltså. Fast jag gillar icke StarDesign särskild mycket, tycker att det har"förstört" stardoll på ett sätt. Ditt sätt vart mera kreativt om du frågar mig :'') du är så smart av dig! Fast jag har bara 1 problem just nu, kan inte ändra något på min docka för då hoppar accessoarerna runt helt vilt x(
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: