2013-02-28
 20:09:43

Hot buys vecka 9

Tänkte skriva min åsikt om veckans Hot Buys. 
 
Jag trodde det var meningen man skulle se ett samband mellan
plaggen varje gång, men här kan jag verkligen inte se det. Flugsvampsprickig
kjol, schackrutiga leggings, och en ljuslila topp? Nej det går
inte ihop sig i mina ögon. Så DISS för själva outfiten, och nu till plaggen:
 
1. Kjolen kostar 12 SD's, och den tror jag att kommer kunna
matcha bra med något enfärgat. Tror jag kan få till någon form
av vintage-look, bara jag hittar rätt plagg och accessoarer att matcha med.
12 SD's tycker jag också var helt okej, hade kostat 22 istället jag dock
inte köpt den.
 
2. Leggingsen kommer jag också att köpa för 7 SD's.
Såg en annan tjej som hade matchat dem med en längre enfärgad tunika,
och lagt till accessoarer som t.ex en väska vilket jag "hissar"!
 
3. Och slutligen skorna. De tror jag passar bra till en "sötare" stil,
vilket jag inne på nu. Dessutom kostar de bara 7 SD's de också,
so yes, de blir hamnar i garderoben de med.
 
Övrigt så kostar lilla väskan 9 och toppen 16 Sd's.
 
Vad tycker ni läsare om veckans Hot buys? Hiss eler Diss?
Något nu skulle kunna tänka er att göra outfits av?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: