2013-02-14
 09:55:00

Första kollaget (:

Tog mig en titt på mitt första kollage ever, 
och insåg att det var över 3 år sedan jag gjorde det.
 
Det var på den tiden jag tränade konståkning, 
och hade ett väldigt uppochnervänt liv känns det som.
Mycket tankar, mycket ensamhet. Känns rätt bra att den
tiden är förbi. (för det mesta iaf.)
 
Btw. till dagens fråga;Hur många månader är erat första 
kollage ifrån? Många av er har ju spelat stardoll bra mycket längre
än mig xD


Babel456
PUBLICERAT: 2013-02-14, 11:32:48 | URL: http://mirandasfotovardag.blogg.se

60 månader sedan!! Hur många år är det? orkar inte räkna. ;)

Svar: 5 år skulle jag tro, 60/12 = 5. Snacka om gammalt, hehe
lillelilleskutt.webblogg.se


Rebecca (BeccyA @ Stardoll)
PUBLICERAT: 2013-02-14, 19:07:17 | URL: http://beccys.blogg.se

Jag har bara ett kollage bland mina sparade, antar att jag raderat de andra. Minns när det till och med kostade att göra sådana! Usch. :)

Kram!
/Beccy


_Marielle_
PUBLICERAT: 2013-02-14, 20:23:59

Jag har slängt mina äldsta för länge sedan men det äldsta jag har kvar är 35 månader gammalt...


RosaSmurf
PUBLICERAT: 2013-02-15, 19:31:55 | URL: http://stardollzerosv.blogg.se

45 månader gammalt är mitt första :'D

Svar: Först tänkte jag radera alla, men sen kom jag på; Gud vad coolt det kommer se ut när det står "100" månader, så jag behåller nog mina ändå 8)
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: