2013-02-26
 08:16:01

Åsikt

Alltså, jag stör mig på människor som bara dissar stardoll direkt.
De vet inte ens vad det är? Men visst, jag hör ju själv hur det låter
"StarDoll" - "StarDocka" - rätt fånigt. Låter inte som något man spelar när
man är 15, nej. Men väl inne i världen så inser iaf. jag att det finns 
SÅ MYCKET MERA. Det går inte att jämföra med t.ex moviestarplanet,
där man t.ex bara ha ett X antal olika frisyrer/ögon/sminkningar, och
alla ser princip lika dana ut m.m
 
 
Fast det är tydligen så folk uppfattar Stardoll, så fort de hör namnet. Yah.
 
Men precis som zerosv skrev, så tror jag också på att det finns olika
små "fack". Så att det därför Stardoll passar princip alla åldrar. Jag menar man
kan vara 20, och älska fashion, då kanske man stasar på att styla outfits
och  sånt, och inte lägger ner skitmycket tid på Covergirl som man kanske
tyckte var mera intressant som yngre. Och tvärtom. Stardoll är kul på
olika sätt för olika medlemmar, right?
 


Amanda
PUBLICERAT: 2013-02-26, 10:12:30 | URL: http://xn--lskardinblogg-9eb.se

Jag håller faktiskt med dig helt här. Stardoll kanske inte låter så roligt första gången man hör det, men snart kommar man ju att älska det. Det går liksom inte att jämföra med moviestarplanet (vars namn inte heller är så "Coolt") där man bara kan ha ett hår, man inte kan designa, man kan inte ha flera tröjor på sig mm. Det är i princip omöjligt att uttrycka sin sil där. Men på stardoll finns det så mycket MER. Allt med stardoll är bra om man bara ger det en chans :)


Anonym
PUBLICERAT: 2013-02-26, 15:48:41

Sant! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: