2013-02-14
 10:00:00

Alla♥♥♥Dag

Idag är den Alla-hjärtans-dag, eller Valentine's day som heter 
på engelska! De typiska färgerna brukar väl vara rött och
rosa + massa hjärtan, hehe. Förra året, eller förrförra, om jag inte minns fel,
så kom  butiken Pretty in Love med en särskild kollektion med namn
"pretty in pink HEART SHOP", som bara sålde massa alla-hjärtans-dag plagg.
Själv så har jag 2 klänningar från den kollektionen, men vette tusan om
jag orkar byta outfit eller inte x'')
 
 I år verkar det dock inte bli någon extra kollektion :''(


_Marielle_
PUBLICERAT: 2013-02-14, 20:21:26

Jag minns att det fanns, men jag köpte ingenting då :(

Svar: - Har du tur hittar du kanske i starbazaaren ^^Jag köpte 1 av klänningarna där.
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: