2013-02-27
 21:51:00

27 februari 2013

Tjoho!
Känns som jag har gjort sådana här förklara-varför-jag-inte-bloggar-inlägg
si sådär 1000 gånger? Well, i alla fall, just nu ligger det mest på att jag har så 
j*vligt mycket att göra. Har tagit tag i mitt liv, och ändrat på en del grejer som
gör att jag faktiskt känner mig gladare och mår bättre! Sen är det såklart
skolan också, ni anar inte hur lärarna proppar på med prov och inlämningar
så fort lovet är slut (-.-').
 
Men läs ZEROSV så länge! De har ju börjat få väldigt bra uppdatering på sistone, eller hur?
Tyvärr finns det ju inte så många andra svenska stardoll-bloggar, de flesta dog ju där för
nått år sedan, men vi får hoppas flera i framtiden.
 
PS. Jag kommer inte "pausa" från Stardoll som jag gjorde i höstas,
utan bara blogga lite mindre än vanlig pga. brist på tid. Ha det bra!
(:



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: