2013-02-04
 09:39:00

15 kr erbjudandet - borta för gott?

Hmm...Något jag har funderat på är om detta ss-erbjudandet har försvunnit
för gott för alla medlemar under 16 år på Stardoll? För det borde väl räknas som
ett "erbjudande", eller? 
 
Är det någon här med ålder under 16 år ifylld på Stardoll som har fått
upp 15-kr erbjudandet sedan januari? Jag har nämligen inte fått det
sedan ändringen.
 
Mejlet jag fick.
 
Upd. Man verkar kunna få mejlet ändå. Dock finns det olika teorier
för när mejlet dyker upp, kanske om man inte har varit online
på länge, eller om man inte har varit ss på ett tag, var tredje månad ect.


babel456
PUBLICERAT: 2013-02-04, 14:34:50 | URL: http://mirandasfotovardag.blogg.se

Har inte heller fått något erbjudande. :/


Amy-princess01
PUBLICERAT: 2013-02-04, 18:02:27

Jag fick erbjudandet :)


solia-1
PUBLICERAT: 2013-02-04, 18:12:41

Jag fick ett på mitt andra konto soolia-1 för typ 1-2 veckor sen! Jag tror det bara kommer upp om man inte loggat in på ett tag den dockan hadde jag inte varit inne på ca. 3 veckor, så testa att inte logga in på extadockan på ett tag! :D hoppas det funkar! :)


sara_ida
PUBLICERAT: 2013-02-04, 19:10:06

Jag är över 16 och har inte fått det erbjudandet på väldigt länge på något av mina konton. Så det kanske är borta för alla? Istället kommer det bara upp reklam om fashion icon ibland (så som det innan brukade komma upp 15 kronors erbjudandet). Så drygt i sådana fall!


RosaSmurf
PUBLICERAT: 2013-02-04, 19:27:32 | URL: http://stardollzerosv.blogg.se

Om det nu är så så föreslår jag att du skapar ett nytt konto där du fyller i att du är född 1993 eller nåt. Sen om du får upp erbjudandet på det kontot så borde det fungera med att öppna en ny flik, logga ut, logga in på ditt vanliga konto och sedan fylla i numret i fliken med erbjudandet så registreras det på det kontot som du loggade in med sist.


Maja
PUBLICERAT: 2013-02-05, 18:42:57 | URL: http://blogg.se

Jo, jag har ett konto där jag är sexton år, och där fick jag meddelandet för mindre än en vecka sedan, så det har inte försvunnit. Sen har jag ett till konto där jag testade vara elva år och det kom upp där också för drygt en månad sedan. :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: