2013-08-01
 13:15:00

Projekt?

UPD: Har kommit på ett projekt jag vill köra på! Mer info kommer senare.
 
Jag är sugen på ett nytt projekt! (Mitt Academy-projekt gick ju åt skogen, hehe..)
 
 Hmm, vill gärna göra något tillsammans med er läsare, men vad ska vi hitta på?
Känns som om vi har kört stylningar/sminkningar X-antal gånger, så vi borde kanske
göra något nytt? Intevjuer var länge sedan...Nej men skriv om ni har tips!


Sdmsilvia
PUBLICERAT: 2013-08-01, 18:32:43

Intervjuer!! de är kul ;))


Wilmis89
PUBLICERAT: 2013-08-02, 18:03:14

Kanske outfits insprationer. Typ för både SD & SC. Är väldigt oinspererad + att jag tycker det är svårt att göra en snygg SC look. Så det är ett tips, är förhoppningsvis inte helt ensam om att tycka att det är svårt xD

Svar: Åhh vad bra idè! Haha, läser massa irl bloggar där folk ge inspiration med massa bilder osv, men har faktiskt aldrig tänkt på att jag göra det här också! XD
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: