2013-08-17
 10:31:00

Dagens inspiration

Hannah - eller Hannz som hon kallas - är en 12-årigt tjej från Sverige! Hon äger dockan
 lovelink, som är så snygg så man får lust att spy på sin egna och sno hennes direkt!
Okej, det sista där lät kanske lite fel, men ni fattar nog...
***
Känns inte ens värt att visa hur man själv såg ut vid 12-års åldern...Gud, så kreativ tjej!
Sen vet man ju inte om hon har fått hjälp av någon annan att styla sin docka,
men sak samma! Kolla bara ögonen och läpparna. (^.^) 
 
Hon är helt klart värd att besöka, ni hittar länken till hennes svit HÄÄÄÄR! 
 


Josefine_123
PUBLICERAT: 2013-08-17, 10:43:20

Åh herre gud så fin hon är! 12 år, hon har verkligen talang! ^^

Svar: Precis vad jag tänkte! :O
lillelilleskutt.webblogg.se


m-moa-a
PUBLICERAT: 2013-08-17, 20:26:37

hej lily! tänkte bara säga att jag hittat den mystiska symbolen i en av Achievers uppdrag: Hitta och klicka på den mystiska symbolen.
Jag hittade den längst ner på mina vänner-sidan. är den där för alla eller är den på olika ställen för alla? jag kan nämligen inte komma ihåg att jag sett den där innan i alla fall =3 <3

Svar: Hej! Grattis till dig! Jag kan tyvärr inte se den under "Mina vänner", och har hört av andra att den troligen är på olika platser för olika personer! Trodde dock att den var på samma plats endast under en dag först, men jag tror nog det första alternativet stämmer bättre, eftersom jag inte kan se den! Kram
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: