2013-08-17
 20:36:57

Dagens 2013-08-17

Så här blev det när jag matchade nya blusen från IT GIRLS!
 
// Blus - IT GIRLS (9 SD's) // Shorts - Bonjour Bizou // Clutch - Young Hollywood //
// Strumpisar: St. Trinians 2, FILM THEORY,  & Stylein // Platforms - LE //


Anonym
PUBLICERAT: 2013-08-18, 11:59:32

kan du göra ett inlägg om hur du får veta vad en grej/plagg är värt? har nämligen några saker jag skulle vilja veta lite om o så<3

Svar: Eftersom jag har spelat Stardoll i snart 4 år är nog sanningen den att den mesta kunskapen ligger inpluggad i mitt huvud när det gäller värde av prylar. Annars är ett bra tips att söka runt i starbazaaren och kolla vad andra säljer grejerna för.
Fast om du vill skulle du kunna ta kontakt med mig i min gästbok, så kan jag hjälpa dig att tipsa om priser du bör ta på de saker du är intresserade av att sälja. Hjälper gärna till om vill du vill!
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: