2012-09-14
 19:44:00

Young Hollywood 3:e kollektionen

  
Tidigare idag så släpptes nya Young Hollywood ut i Starplaza!
Fick alla plagg jag ville ha förutom den gula rosetten som jag får försöka hitta
senare i StarBazaaren om jag nu måste ha den.
 
Ang. Kollektionen så tycker jag den var mycket bättre än sist!
Inte alls lika många våningar och många av kläderna var faktiskt
riktigt fina! Kanske inte skulle tackat nej till om det skulle funnits flera
accessoarer, eller snyggare skor och väskor, men helt klart en förbättring
mot föra kollektionen!
 
Men det gällde att vara snabb, den svarta transparenta 
toppen, gula rosetten, svarta kjolen, röda toppen samt den
gula toppen i spets var populära och tog slut jätte snabbt!
 
Av dessa fanns det endast 900 exemplar - med undantag från 
rosetten där det endast fanns 750 stycken - så fick du den
så ska du vara riktigt glad! Dessa plagg kommer troligen få ett
högre värde framöver.
 
Juste: Non-ss kunde nämligen handla denna gången
bara de hade SD's. Minns inte om det var så sist, men tror inte det.
T.ex LE har det alltid krävts att man ska vara ss för kunna köpa.
Kanske en av andledningarna till att vissa plagg tog slut eeeextra snabbt 
denna gången?
 
Köpte ni något från kollektionen?
Mina köp:
 

Edit: Snacka om man man var lite trött när man
skrev detta inlägget. Glömde det "viktigaste" plagget på
bilden - "sheer bilson top"
 
 


Sdmsilvia
PUBLICERAT: 2012-09-14, 20:26:32

Åh ville så gärna ha den svarta kjolen och den Röda toppen bara :(

Svar: Beklagar! D: Men allt tog verkligen slut skitsnabbt, jag var i butiken och då fanns .te.x den gula rosetten kvar, fast hann inte lägga den i varukorgen... :O Hoppas du hittar plaggen i starbazaaren istället...)
lillelilleskutt.webblogg.se


Rebecca (BeccyA @ Stardoll)
PUBLICERAT: 2012-09-14, 20:51:15 | URL: http://beccys.blogg.se

Haha nej, jag är alldeles för pank.. Det jag hade haft råd med skulle väl vara ett par skor, sen hade jag varit helpak. Jag samlar ihop mina starollars via Facebook, så det hade tagit ett bra tag tills jag fått ihop dem igen. Därför blir det inget köp. Vad jag vet äger jag ingenting från Young Hollywood, men det skulle vara väldigt roligt att någon gång i framtiden äga något därifrån. :)

Kram!
/Beccy


LabradorGirl
PUBLICERAT: 2012-09-15, 12:14:31

När jag kollade va alla fina kläder redan slut ,tex den svarta blusen,den vita toppen o det :(
Men jag får vell gå upp tidigare i fortsättningen ;)
(fast jag tycker 10 är ganska tidigt ;) x)

Svar: Tråkigt! :/ Just denna gången så dök butiken upp på eftermiddagen så det hade kanske inte hjälp om du gått upp tidigare...) Haha du ska se mig, jag går aldrig upp före 10 på helgerna xD
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: