2012-09-10
 15:58:41

Vrida & Vända & förstora/förminska plagg


(min Le klänning flyger till månen 8)
 
Älskar den där nya funktionen Zerosv skrev om,
att man vrida & vända & förminska/förstora även kläder nu till viss del!
 
Till min besvikelser dock - så fungerar det endast på plagg
som hänger på väggen/i sviten...Alltså inte om man vill ha ett plagg
på dockan O.o T.ex om jag vill att min hatt ska vara mera vriden åt höger
så går det inte. Suck. Det är ju lite det som var poängen tänkte jag,
att man t.ex kan göra en skitsnygg kjol av 18 andra om man bara vrider och 
vände lite så det blidar en tillsammans.


Hannavoncool
PUBLICERAT: 2012-09-12, 21:43:10

Håller med dig i denna meningen; Till min besvikelser dock - så fungerar det endast på plagg
som hänger på väggen/i sviten...

och jag undrar vad man igentligen ska göra med enna nya funktionen.

Svar: Hänga upp plagg "snyggare" kanske? Nej jag vet faktiskt inte jag heller. Men det är ju många som "samlar" på olika märken m.m och då kan det väll vara snyggt om man kan förminska kläderna lite samt vrida på dem så passar rummet bättre..
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: