2012-09-16
 15:57:00

"Var ärru ?" "kom fram, kom fraam!"

Asså gud vad jag stör mig på när man inte hittar rätt plagg!?
Just nu letar jag efter "sheer Maxi skirt" från Mortal Kiss...
Den är typ borta hux flux? :o Tycker jag har letat i heeeela
garderoben samt i mitt Mortal Kiss rum, höhö...
 
Men okej jag ska erkänna jag är sämst på att just "leta". Fråga min mamma,
hon blir typ galen på mig när jag princip varje "har du sett min mobil"
"var är min svarta tröja!?" "Jag hittar inte matteboken" m.m x)
Så ligger t.ex mobilen på bordet, fast jag bara inte har "sett den".. -.-'
 
UPD: med lite hjälp av mina kära vänner - hittade jag den tillslut.
Tack!


babel456
PUBLICERAT: 2012-09-16, 17:13:09 | URL: http://mirandasfotovardag.blogg.se

Kikade faktiskt in i din suite och kollade lite i dit Mortal kiss rum och den finns där någonstans. =)

Svar: Tack! Snacka om blind man kan vara då o.o
lillelilleskutt.webblogg.se


Rebecca (BeccyA @ Stardoll)
PUBLICERAT: 2012-09-19, 18:12:30 | URL: http://beccys.blogg.se

Åh, den kjolen är så underbart fin... Man skulle köpt den när den fanns i Starplaza. Nu antar jag att den är nästintill omöjlig att få tag i. :(

Kram!
/Beccy

Svar: Ja tyvärr är det så :/
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: