2012-09-08
 18:53:00

Statistiken 8/9 2012



 Tror jag aldrig har visat er statistiken på bloggen, tycker det rätt töntigt med folk som lägger
upp bilder på sin statistik hela tiden, som om det är det enda som räknas...
Well, bara min åsikt dock...)
 
Den 19 juli hade jag hela 72 unika besökare & den 3 september var det hela
69 stycken som klickade sig in för att läsa. Herregud säger jag!
Med tanke på att jag (troligtvis) inte känner någon av dessa personerna irl,
så är det faktikst jätte stort. Jag menar, ha rinte precis skrivit ut på FB att jag bloggar,
eller bett alla mina irl-vänner besöka den och därmed fått upp statistiken till hela 72.
 
Tänk att runt 60 pesoner läser det jag skrivet varje dag,
- rätt läskigt när man tänker efter! x3
 
Ni vet vem jag är (på Stardoll iaf.) - men jag vet ärligt talat inte alls vilka ni
är. Visst, vet kanske runt 10 stycken som läser denna bloggen, men resten
är ett mysterium! (:  Blir alltid lika förvånad när t.ex någon "ny" kommenterar eller skriver
i min GB att de läser bloggen, hehe.
 


Josefine_123
PUBLICERAT: 2012-09-09, 16:17:12

Vad roligt att höra att bloggen bara växer ovh växer hela tiden!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: