2012-09-03
 20:34:00

September Archive

(Tjejen med botoxläppar är tillbaka! O_o' Usch)

Som anat dök nya kläder och accessoarer upp i Archvie idag!
Två sidor, men med höstfärger som brunt & grönt denna gången.
Har alltid frågat mig varför andra våningen ALDRIG är fylld..? Känns lite
onödigt med en hel våning med endast 5 plagg varje gång xD
 
Här är mina "favoriter"! 
Ps. Jag är inte blind, ser att jackan sitter "skevt" xD
...
 
 
 


elle__1998
PUBLICERAT: 2012-09-03, 23:05:56

Stardoll borde verkligen ta bort läpptjejen, det uppmuntrar ju barn och ungdomar till att tycka att enorma läppar är snyggt.. :c

Men iallfall.. Jag fastnade inte så mycket för kläderna denna gången hehe. Men jag köpte några saker, t.ex kamouflage kjolen. Får se om den kan användas till något senare. xD



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: