2012-09-21
 10:33:00

Planerat...

Har alltid "drömt" om att jag skulle ha ork att fixa ett sko - och väskrum!
Började fixa ett sånt för flera månader sedan, men blev tyvärr att jag tömde hela
rummet i slutändan pga. att allt ändå inte fick plats ordentligt så det såg snyggt ut.
 
Men nu ska jag börja om igen har jag tänkt. Har sjukt mycket skor & väskor
som ligger i t.ex förvaringen O.o Alla kanske inte är superdupersnygga, men orkar
inte sälja av dem. Sen blir det typ skitsnyggt när man har allt prydligt i ett rum! Alla
skor tillsammans blir liksom jätte coolt - fast kanske vissa av skorna inte är de snyggaste,
om man säger så. Har sett jätte många som har gjort fantastiska rum av sina "övriga" skor
accessorer som kanske inte används så ofta, istället för att låta dem skräpa i t.ex
förvaringen som latmasken jag har gjort x3
 
Japp, det är vad jag har jag har planerat. Hoppas det blir bra denna gången,
nu kan man ju t.o.m förminska skorna och väskorna om det skulle behövas! Yay! :D
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: