2012-09-04
 10:41:00

Personligt mejl från Stardoll...

"Hej lillelilleskutt,

Tack för ditt meddelande.

Som du ser har du en röstknapp vid din svit och kan på så vis bli röstad på, trots att du har en varning. Om du under denna period som tävlingen pågår bryter mot någon regel igen eller delar länkar till externa webbsajter eller bloggar, så kommer du inte kunna vinna tävlingen. Miss Stardoll World ska vara representant för hela Stardoll. Vi har mer än 190 miljoner medlemmar och säker bland er en person som delar våra värderingar, uppskattar våra regler som gör sajten säker och som är med och sprider glädje och inspiration på sajten.

Vi önskar dig lycka till i tävlingen och hoppas du får en rolig resa i MSW!

Hälsningar
Stardolls team

Ps. Lämna aldrig ut ditt lösenord till någon annan i tron om att du kommer att få gratis Stardollars. Det finns inga gratiserbjudanden på Stardoll!"

"Du skrev:
Hej!

Såg att MSW kom ut idag! Vill först säga att jag tycker det är en toppen idè med små-tävlingar varje vecka som t.ex YouTube grejen för att att få flera röster till msw. Även om jag inte ska delta tycker jag det var en hiss - då det gör tävlingen mycket roligare (:

Men jag har en liten fråga ang dessa kraven för att delta:
*Inte ha någon personlig information eller länkar till externa bloggar i presentationen.
*Ett fläckfritt Stardollkonto.

1. Har för mig att jag fick en "varning" i början av året - vilket leder till att jag inte borde kunna vara med väll? Hade tydligen skrivet något för privat i chatten som inte var tillåtet. Dock var det ingen fara kan jag säga, eftersom jag inte gav ut en "äkta mejl" utan en "Fejk som bara tillhör stardoll", som jag t.ex har på min stardoll FB m.m. En kompis ville ha mig på min "stardoll msn", då stardoll-chatten hela tiden tiden hackade när vi chattade, så jag skapade en fejk msn. Alltså UTAN personlig information som bilder, namn m.m Well, fattade att det tyvärr missförstods, och jag fick en varning. Men man verkar typ kunna rösta på mig ändå? :o

2.Externa bloggar? Vad menas med det? Har t.ex en "stardollblogg" som jag driver där adressen står i min press." Bloggar alltså om Stardoll" precis som stardollzerosv.blogg.se

Ha det bra! Tack för en bra sajt!"
...
 
Fick fortfarande inte veta vad "externa bloggar" är för något, men antar att det är
typ irl-bloggar m.m stardoll syftar på. Men man måste väll få blogga om Stardoll? Är flera fördelar
för Stardoll att vi bloggare bloggar, bl.a den "reklamen" som det blir. Jag får knappast
betalt för att jag skriver om den nya "Hot Buys väskan" - men stardoll får det genom att
fler lägger märke till den och kanske ev. köper den? Fast "nackdelar" är väll jag och
många andra även kritiserar olika funktioner/nyheter, som kanske leder till
att flera "sparar", eller struntar i att köpa för de tänker efter innan. Så i slutändan kanske
det går jämnt ut ändå x3
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: