2012-09-24
 19:30:55

Nytt i Sprinkled + Polished (MSW tema)

Kan inte se att nagellacken hör till "msw" förutom då loggan på
korken. Kunde varit vilka nagellack som helst enligt mig, visst det
blå på översta raden kanske påminner, men t.ex det röda lacket liksom?
Värsta julfärgen, inget som påminner mig om msw precis. Samma gäller den
bruna vänstra burken ect.
 
Ang. dekorationerna var det ingen jag tycket så mycket om.
Ser ut som små "barbie-grejer" med kronan och hjärtat. Okej, 
nu ska vi inte vara så negativa mot Barbie, det är ju trots allt dockor vi stylar.
Tyckte väll helt enkelt de såg "plastiga" & tråkiga ut, men bara min åsikt..)
 
Kanske köper dekorationen med "msw loggan" - den är t.o.m för starcoins,
då den väll inte ansers som lika lyxig? xD
 
Fanns det favoriter från er sida bland lacken och dekorationerna?
 
 


lilla_sommar (embla)
PUBLICERAT: 2012-09-25, 11:45:24 | URL: http://emblafant.blogspot.com

Hehe, jag köpte på mig tio stycken av dom med pärlorna på en rad... ._.

Svar: Då blir det nya naglar för dig! Bara för att jag inte gillade dekorationerna behöver det ju inte betyda att ingen anan får göra det? (:
lillelilleskutt.webblogg.se


lilla_sommar (embla)
PUBLICERAT: 2012-09-25, 19:42:07 | URL: http://emblafant.blogspot.com

Ne jag vet! :)
Smaken är som baken! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: