2012-09-20
 16:24:59

Nya nagellack

Nagellackfrån Polished. Inga jag personligen fastnade för,
och tänker lägga pengarna på i första hand. Men måste jag välja så
får väl dessa färgerna bli mina favoriter!
Alla lack kostar 17 SD's/st.
 


sara_ida
PUBLICERAT: 2012-09-20, 22:24:35

Är inte 17 sd ett rätt sjukt pris för något som syns så pass lite som ett nagellack? Menar, i perspektiv till att hårfärgerna endast kostar 6 sd känns 17 sd som ett väldans överpris! 8-10 sd skulle kännas överkomligt, även om jag knappt skulle vara beredd att betala det. ..

Svar: Jo jag håller verkligen med! Hur kan nagellack kosta tre gånger så mycket som en burk hårfärg (nästan) ? Helt sjukt. Och som du säger, man ser knappt om någon har fixat sina naglar ändå.
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: