2012-09-21
 17:42:43

Nya archievements

Två nya trofèer man kan få till achievements hylla om
man gör följande:
 
*Inloggning på Stardoll Access
*Ansluter stardoll via FB.
 
Jag har själv valt att skaffa ett "eget" konto på FB som bara tillhör 
Stardoll. Visst, har ett irl också förstås, men pallar inte att det visas massa
Stardoll uppdateringar där osv.. x) Men har ni ett stardoll-facebook-konto får ni gärna
adda mig där. Chatten där är t.ex awesome eftersom den inte hackar alls! x'D
 
Stardoll-FB:
Lily Laia (lillelilleskutt)
 


Rebecca (BeccyA @ Stardoll)
PUBLICERAT: 2012-09-21, 17:55:02 | URL: http://beccys.blogg.se

Jag har faktiskt inget Stardoll-konto på Facebook, därmot har jag satt Stardoll-appen så att ingen förutom jag kan se uppdateringar eller något sånt därifrån. Jag hoppas att det stämmer, för det skulle vara riktigt pinsamt om någon av mina (18-åriga) kompisar skulle se att jag fortfarande håller på med sånt här, haha. ;)

Kram på dig!
/Beccy

Svar: Haha jodu, det skulle allt vara fint! xD Troligen fungerar det väll eftersom ingen har påpekat något än? x'P Jag skaffade FB delvis för att även kunna ha bra kontakt med mina när o kära på ett annan ställe där man t.ex kan länka bilder utan att det blir stars osv...) (:
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: