2012-09-13
 21:28:35

Just nu!


Hallojs!
Visste ni att jag är skiiiiitröööööttt i fingrarna just nu?
Har nämligen designat hela 99 "plattor" i olika färger i Stardesign xD
Man får ju passa på när plattorna kostar 10 gg så lite,
innan Stardoll ändrar tillbaka!
 
Har ni designat något än? xD
 
Får tacka smööörf som sa till mig, hade aldrig sett det annars! xD
 


solia-1
PUBLICERAT: 2012-09-14, 12:34:16

Skulle du kunna design några sånna åt mig och sälja dom.sarbazaren för kommer inte hinna ska till göteborg hela helgen!

Svar: Tyvärr kan jag inte göra det, eftersom jag köpte upp alla mina 860 sc på egna plattor...och de sc'na jag ska tjäna idag måste gå till andra plagg jag har fått reserverad av andra.
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: