2012-09-12
 13:00:00

Julen 2012

Är ni också sådana som längtar till julen redan?
Jag gör det, hatar typ hösten regnigt, blött, tråkigt och man bli förkyld!
Dessutom massa plugg osv...massa inlämningar, prov och allt annat man ska
göra innan betygen sätts vid jul. okej, det är skolan I know...hehe
 
MEN det jag skulle komma till i detta inlägget var iaf. att jag redan
har börjat planera julen på bloggen! :D Hade redan en idè förra året,
men hade lite för för få läsare då - men förhoppningsvis blir den av i år då,
om inte alla typ slutar läsa min blogg eller nått annat hämskt händer x3
Idèn är nämligen en JULKALENDER!
...
Det är runt 3 månader kvar, men man kan väll aldrig börja
planera för tidigt? Som det ser ut nu så ska det finnas en "lucka" varje
dag med en "tävling/fråga (m.m)" och givetvis massa vinster! 
Och nej...inte typ "hi cupcakes", haha, utan andra grejer från
SuiteShopen, DKNY, Hot Buys, och lite andra övriga plagg/accessoarer
jag gillar ^^ 
 
Mer info, dyker väll upp senare - vad bara tvugen att kläcka ur
min idè redan nu X'D
 
Tack alla som orkade läsa!
 


lilla_sommar (embla)
PUBLICERAT: 2012-09-12, 15:51:31 | URL: http://emblafant.blogspot.com

Åhhh, vad kul! :D


m-moa-a
PUBLICERAT: 2012-09-12, 16:25:29

bra ide tycker jag!! (Y)


LabradorGirl
PUBLICERAT: 2012-09-12, 21:14:14

Underbar idé!! :D :D


Josefine_123
PUBLICERAT: 2012-09-14, 19:57:30

Det låter roligt med en "blogg kalender":)
Själv längtar jag stort till julen!

Svar: Haha vad bra! Då ska jag försöka fixa det (:
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: