2012-09-26
 20:34:44

Hundrade dagen man loggar in sedan achievements

Idag när jag loggade in fick jag en ny pokal i min samling
under "socialt". 100 dagar sedan achievements dök upp
på stardoll, känns verkligen inte så!
 
Fick ni också den när ni loggade in idag? x3


Rebecca (BeccyA @ Stardoll)
PUBLICERAT: 2012-09-26, 21:27:16 | URL: http://beccys.blogg.se

Jag får min imorgon.. :) Ändå rätt cool pokal, även om jag inte brukar bry mig så värst om de. ;)

Kram!
/Beccy

Svar: Haha, ja det krävs ju att man loggat in 100 dagar så folk som gick med i går kan ju knappast ha den x) Men 365 blir väll ännu mer unikt, hehe..Undrar hur många dar man som medlem totalt har loggat in? Skulle gärna vilja veta det! (:
lillelilleskutt.webblogg.se


Prinka-99
PUBLICERAT: 2012-09-27, 15:44:22 | URL: http://www.stardollmorethanagame.blogg.se

För du har stängt din gästbok på stardoll kunde jag inte nå dig därifrån, en tjej som heter s2NezZ Säljer den gröna fladdriga kjolen som du vill ha. Vet inte om den är kvar när du besöker henne . Den är ganska dyr!

Svar: Ahà tack ^^ Men den är nog lite dyr för mig x) Vill inte betala över 150, hehe. Men tack för tipset! Btw. ska låsa upp min GB nu när det värsta spammandet av MSW är över så folk kan nå mig (:
lillelilleskutt.webblogg.se


Anonym
PUBLICERAT: 2012-09-27, 17:49:54

grattis! :)
hehe nää ;) jag tror jag har varit in loggad typ....hmm vet inte får kolla upp det men det är iallafall inte över 30dagar i rad x) Så det är ett tag kvar ;)
Hur många sp fick du för priset? :)

Svar: Tack! Jag fick 15 SP för det (: Men on 2,5 månader är ju också där om du loggar in varje dag typ, lycka till!
lillelilleskutt.webblogg.se


LabradorGirl
PUBLICERAT: 2012-09-27, 17:51:30

ojj,hoppsan glömde skriva mitt namn när jag kommenterade men det är iallafall LabradorGirl (som ni ser)
x)
kramizzar ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: