2012-09-19
 20:24:33

Hot Buys Striped Skirt

Butik: IT GIRLS
Pris: 17 SD's
I Butik: 19 september
 
Min åsikt om kjolen:
Helt "OK" men väääldigt kort? Eller ja, på mig
som inte använder de "smalaste" benen, så ser det iaf. 
inte bra ut (om man nu sätter kjolen i "midjan" så som det ska vara..)
Gillar rosetten och modellen annars, men färgerna?
Naej...Asså Stardoll's "nyare" Hot Buys är nästan alltid så färgstarka..det ser liksom
inte "normalt" ut eller vad man ska säga. Ett plagg då och då, visst - men varför
majoriteten!?
 
 
Nee, saknar de gamla, här några exempel på de sådana jag syftar på:
 
 


LabradorGirl
PUBLICERAT: 2012-09-19, 22:57:40

jag gillade kjolen,men jag håller med om att dom flesta hot buysen är lite för färgstarka (och för dyra!) Jag gillar mkt färger ,men ibland kan Hotbuysen se lite för överdriva ut,man brukar kunna se att det ät Hot buys så fort man ser dom -.- där fick du min tråkiga (och anragligen felstavade åsikt) x)

Svar: Nej det var en bra åsikt! Tack för din kommentar (: Håller med, priserna har blivit betydligt högre med tiden...visserligen har vi medelmmar "mer SD's" än innan då t.ex ss-erbjudande innehåller flera än tidigare år. Men ändå :(
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: