2012-09-11
 16:17:00

Hot Buys Brand Bag

Tydligare från vilken affär väskan tillhör,
kan det väll inte bli..? 
 
Helt OK snygg om ni frågar mig. Kanske dock inte den
första väskan jag skulle välja att matcha mina outfits med, menmen.
Köpte den ändå - priset 12 SD's är väll "normalt" för dagens Hot Buys väskor.
 
Haha, tänk förr då varje Hot buys kostade hälften så mycket som de gör idag !
(+ att priserna har stigit, så vissa jackor/m.m är värda 500 SD's+ i nutid)
 
Butik: Bonjour Bizou
Pris: 12 SD's
I Starplaza: 11 September 2012
 


lilla_sommar (embla)
PUBLICERAT: 2012-09-11, 20:12:55 | URL: http://emblafant.blogspot.com

Du måste ju lägga till att det står stockholm och sweden på den! XD ♥

Svar: Haha jo det såg jag faktiskt, men orkade inte skriva det x) Kanske för att jag inte är stockholmare, som jag inte brydde mig särskilt mycket... :)
lillelilleskutt.webblogg.se


elle__1998
PUBLICERAT: 2012-09-11, 20:53:41

Jag gillar den, fast det blir nog en liten utmaning att matcha den till min stil på stardoll, haha.

Förresten, har du märkt att det står "Stockholm Sweden Hotbuys" på den? 8D
http://i47.tinypic.com/2yy2jk2.png

Svar: Japp det har jag! Borde stått *** istället, hehe! Nejdå men stockholm är bra, vår fiiiina huvudstad! (: Håller med dig, svårt med det "rosa" att matcha...men modellen var fin tycker jag.
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: