2012-09-12
 15:44:00

Hiss & Diss i "IT GIRLS"

Vi fick ett mejl om nytt i "IT GIRLS" butiken,
så passade på att checka in den ^^ 
Tycker den här klänningen ovan var rätt söt,
men frågan är varför den är så transparent nertill?
Kan fatta att många blusar, klänningar & toppar är det upptill, så man ser
"bh:n", (folk går ju runt så dagligen irl 2012) men ja, nertill så man ser trosorna fattar jag
faktiskt inte poängen med. Kanske meningen att man ska t.ex byxor under, men det ser
bara klumpigt och fult ut om ni frågar mig.
Dessa byxorna kostar 8 SD's och ser så 
myyysiga ut! Haha, mitt första intryck var nog att de såg
rätt "töntiga" ut men matchar man dem med rätt plagg så kan
man nog få till en rätt häftigt outfit ^^  Så dessa köpte jag.
 
Edit: som alla påpekade lyckades plaggen som jag "recenserade" inte vara
"nya" eller vad man ska säga. Av de få nya fanns det inga intressanta att hissa & dissa
så jag gjorde en Hiss & Diss över några övriga plagg i butiken istället,
när jag ändå checkade den för att kolla in de nya plaggen. 8)


lilla_sommar (embla)
PUBLICERAT: 2012-09-12, 15:51:10 | URL: http://emblafant.blogspot.com

Hihi, dom där kläderna har funnits i några månader.... ^^

Svar: Haha jaa det stämmer helt, men av de som var nya fanns det inga intressanta att recensera så jag bestämde mig för att recensera några andra i butiken, som jag upptäckte när jag checkade den. (: Men du har helt rätt - blev lite otydligt med två "meningar" i ett inlägg.
lillelilleskutt.webblogg.se


S
PUBLICERAT: 2012-09-12, 15:52:19

Men inget av de två plaggen är ju nya!? De har ju funnits rätt länge.

Svar: Det stämmer helt! av de 8 "nya" plaggen (?) var det inga intressanta att hissa och dissa så jag skrev om några andra som redan fanns i butiken, som jag såg när jag checkade den för de nya kläderna (:
lillelilleskutt.webblogg.se


m-moa-a
PUBLICERAT: 2012-09-12, 16:27:44

men den klänningen och byxorna är väll inte nya va?.....=O det står inte new över i alla fall.....

Svar: Det stämmer, de är inte nya. Fanns dock inga intressanta av de 8 "nya" så jag recenserade några andra istället som jag "såg när jag checkade butiken för de nya kläderna.
lillelilleskutt.webblogg.se


Hannavoncool
PUBLICERAT: 2012-09-12, 18:01:17

hej, jag behöver hjälp! :O Hur gör man för att få mer bilder i bloggen?? (starbloggen) och på presentationen stardollzerosv förklaring fatta jag inte!! Skulle du kunna göra en video??? :)

Svar: Får mer bilder? Ta upp till 50 (?) bilder med din kamera! Om du vill ladda upp dem till blogg klicka på "skriv nytt inlägg" >" från mina sparade bilder"> "Kamera".
Jag vet inte om du syftar på att du är ute efter att gör dem mindre? Jag kan ärligt säga att jag inte har testat det själv då jag inte utnytjar min stardollblogg när jag har denna. Men visst, kan kanske försöka göra en video om jag hinner! Vad bra att du säger vad du skulle vilja ha mera om i bloggen (:
lillelilleskutt.webblogg.se


m-moa-a
PUBLICERAT: 2012-09-12, 21:33:33

håller med!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: