2012-09-28
 12:54:00

Hemma

Asså förlåt att jag typ inte har planerat något för idag eller igår..
 
Men tyvärr så spökar min kära lingonvecka hos mig just nu..-.-'
Är t.o.m hemma idag från skolan pga. den. Typ femtioelfte gången
man frågar sig vad som är "poängen" ska inte skaffa barn på de närmaste
10 åren ändå (förhoppningsvis). Eller om nu hälften av jordens befolkning har 
eller kommer få mens, så varför ska det vara så jobbigt för samtliga!? 
Känner mig bara tjock, ful o allt annat. Skrattar i ena sekunden, medan jag i andra
sekunden storgråter för ingenting. 
 
Tack för mig
 


elle__1998
PUBLICERAT: 2012-09-28, 15:58:02

Tycker också det är sjukt jobbigt, man skaffar ju inte barn i 14- årsåldern precis, men kroppen verkar vilja att man ska det.. -.-
Det är bara att stå ut, man har ju mens 5-7 dagar i månaden. -___-

Svar: Så sant, så sant. Skulle fixa det sålänge det inte påverkar min vardag så mycket D:Proppa i sig tabletter och typ sova halva dagen är inte så jätte kul..)
lillelilleskutt.webblogg.se


Sdmsilvia
PUBLICERAT: 2012-09-28, 19:45:38

Hoppas du mår bättre snart.


m-moa-a
PUBLICERAT: 2012-09-28, 21:17:09

vet hur det är..-__-

Svar: Enda dagen/dagarna man tycker killar har det lyyyxiiigt! D:
lillelilleskutt.webblogg.se


Josefine_123
PUBLICERAT: 2012-09-28, 21:22:45

Aw:( Hålled med dig! Liksom vem vill skaffa barn vid denna ålder. Det skulle vara bättre att få det när man blir lite älrde åtminstånde. Hoppas du mår bättre snart;)

Svar: Asså jag kan ju se både för - och nackdelarna. Skulle t.ex inte vilja vara på samma "nivå" som jag var när jag var typ 10 nu idag. Omedvetande, mer omogen, "okvinnlig" osv hehe..) Gillar ju liksom att vara tonåring på ett sätt - vissa delar av tonåren är ju faktiskt kul, om man säger så. Medan andra skulle man dööö för att slippa, (typ all ångest,låg självkänsla, ideal, press, ect), som man får på "köpet". Så okej, jag accepterar att jag är född som "tjej", men jag drog väll nitlotten eller nått, när det gäller hur det påverkar ens vardag. Men har ju överlevt alla gånger än sålänge så kommer jag väll överleva resten av mitt liv också? xD (:
lillelilleskutt.webblogg.se


Rebecca (BeccyA @ Stardoll)
PUBLICERAT: 2012-09-28, 21:34:19 | URL: http://beccys.blogg.se

Jag förstår hur det känns! Visserligen lider jag bara första dagen (jag har väl tur, antar jag), men då är det verkligen hemskt. Helst försöker jag dölja det för oimgivningen, men det går inte alltid så bra. ;)

Hoppas att du mår bättre snart, så att du kan få njuta av helgen! :)

Kram!
/Beccy

Svar: Ja, hade tur det inte var söndag eller nått, hehe! Nu kan jag iaf. vila ut i helgen. Brukar också vara rätt OK, efter de två första dagarna eller nått ^^ Eller hur?? Man låtsas som typ ingenting, fast det är egentligen rätt dumt. Folk är ju inte lika förstående när det gäller humöret om man inte säger vad som är fel -.-' Fast o andra sidan kanske man inte vill ropa ut det över hela skolan heller..) (:
lillelilleskutt.webblogg.se


Melooon1
PUBLICERAT: 2012-09-29, 00:06:23

Usch, fy och blä, hjärtat! Glad att jag slipper de närmsta månaderna.. dock så lider jag ju av en del andra smärtor, så att säga xD
Men USCH, jag är också sådan att jag får sjuk mensvärk och sover bort hela dagen. Inte så kul direkt när man inser att man har minst 1000 läxor att göra och då blir man ju på ännu värre humör! Jag sitter ju och skriver värsta boken här nu, så det får räcka .. xd
Kram! / Lina

Svar: Ja tur dig! Fast som du säger så blir det inte precis "smärtfritt" för dig ändå..x)Hatar när man inser att man ligger efter, har pluggat liiite i helgen iaf...men ligger ändå efter -.-' Tack för du kommenterade det gjorde mig glad <3 Lycka till med "Värsta boken", haha! (:
lillelilleskutt.webblogg.se


Wilma
PUBLICERAT: 2012-09-29, 12:45:26

Å nej hoppas du mår bättre snart



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: