2012-09-22
 17:52:00

Gratis Superstar/Stardollars > via Stuffpoints

Hej!
Fick ett tips av en läsare om hemsidan
stuffpoint!
 
Om man går med och samlar "points" så kan man tillslut
växla in dem till ett gratis-presentkort på antingen Gratis Superstar/eller SD's.
Det tar sin lilla tid "och man gör erbjudande" för att tjäna sina points,
men loggar man in varje dag så går det väll tillslut. Klicka hääär
för att registrera er!  (Jag bjuder in er, nu när ni ändå läser min blogg)
 
 
Steg 1. Registera dig!
Antingen så fixar du en ny mejl som du endast använder till
stuffpoint, om du inte vill ha samma som du har i vanliga fall.
De gjorde jag själv.
 
Steg 2. Gör klart din profil
Sjäv är jag rätt försiktig med personlig information
på nätet, så ni ser ju själv vilken fin profil jag gjorde..)
 
Steg 3. Lägg till grejer på din wish-list
Ja det finns ju massa olika produkter och inte alls
bara presentkort på Stardoll..så är det något annat man vill
ha kan man ju lägga till det )
 
Steg 4. Tjäna points!
Det enklaste är att att göra det via erbjudande på andra sidor,
då får man mest. Men man kan t.ex kolla på reklam-videos och får 9 points/st.
(man behöver ju inte kolla, utan bara låta videon vara på i bakgrunden), 
eller gilla gå med i klubbar som "stardoll"och gilla bilder
på FB/twitter eller svara på en "poll" fråga om stardoll och få points dagligen.
 
Som sagt finns flera andra sätt också! Men det tar sin tid att få ihop tillräckligt.
Så håll ut iaf. ni testar!
 
Hjälp?
Om ni behöver hjälp eller undrar något så kan ni adda fatti på stuffpoint.
(lady.gaga12341 på stardoll som tipsade om sidan) som har spelat rätt länge.
...Eller så får väll jag försöka svara, hehe..men jag är också "ny" så 
kan inte alls lika mycket än. Jag heter Lillelilleskutt. Sen var det
någon som undrade varför det står att jag "bjöd in er" - och jo
helt enkelt för att jag gjorde det. Ni hittade ju dit via min blogg (:
 
Edit: Någon undrade om en bättre beskrivning hur man tjänar points.
Kan fixa det imorgon (:
  


limmi00
PUBLICERAT: 2012-09-23, 08:08:32

Men kan man typ bli avstängd från stardoll om man gör det här? :o Bara undrar :)

Svar: Jag är ingen spågumma så jag kan int veta vad som kan hända i framtiden. Men jag skulle inte tro det eftersom det som en kampanj/samarbete. Men jag slängde iväg ett mejl för säkerhetens skull (: men gör som du vill, är du osäker kanske du ska skippa det.
lillelilleskutt.webblogg.se


Sdmsilvia
PUBLICERAT: 2012-09-23, 10:35:49

http://www.prizerebel.com/index.php?r=4260692

Det är ungefär som den sidan, kolla in den!!

Svar: Japp precis! Finns massa andra svenska också som liknar som t.exhttp://www.gratismakeup.se/ (:
lillelilleskutt.webblogg.se


m-moa-a
PUBLICERAT: 2012-09-23, 19:16:06

superbra!!

Svar: Det tar ju sin tid, men ett försök är det värt enligt mig! (:
lillelilleskutt.webblogg.se


pinkalma
PUBLICERAT: 2012-09-25, 11:30:50

kan du göra ett inlägg där du beskriver mer EXAKT hur man tjänar pointsen? :D bra sida men jag känner mig ganska så nybörjare på det .-.

Svar: Har gjort det Men LÄS HELA INLÄGGET. Vet inte om du heller vill ta bort ditt konto.
lillelilleskutt.webblogg.se


Anonym
PUBLICERAT: 2012-09-25, 14:55:06

LOL Tar ist Stuffpoint.com
Reffrens är det int så kul att va

Svar: Ja gör det om du heller vill det, helt fritt såklart! Sjäv är jag också Reffrens, och ser ingen skillnad med det, förutom att henne jag är det till får som ett "tack" att hon tipsade mig.
lillelilleskutt.webblogg.se


nina.1234
PUBLICERAT: 2012-11-10, 16:36:46

men vems reffrens är du ?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: