2012-09-19
 10:43:00

GLAM´RUS rödsilvriga kollektion

Nytt i GLAM´RUS - bl.a massa smycken i rööööda färger!
Min åsikt om just smycken som t.ex örhängen är att de är alldeles för
stora..Ett örhänge är typ som "ögat" på medollen...visst det kan vara fint med stora
smycken ibland - men långt ifrån alltid. Ser liksom "för mycket ut". 
 
Sen kan man ju alltid förstora och förminska accessoarerna, men då passar
de inte huvudet längre om det nu är örhängen t.ex
 
Vad tycker ni? Något ni kommer att lägga på eran wish-list?


Didilina10
PUBLICERAT: 2012-09-19, 17:25:16

Nu är jag riktigt förvirrad, jag fick just achievment för att ha blivit Semifinalist i MSW..? o.o Kom jag med nu eller vad?

Svar: Du fick nog från förra året enligt FB? :O
lillelilleskutt.webblogg.se


Rebecca (BeccyA @ Stardoll)
PUBLICERAT: 2012-09-19, 18:06:42 | URL: http://beccys.blogg.se

Ska jag vara ärlig så har jag nog aldrig använt något halsband från Splendid. Jag är så rädd att det inte ska matcha ens outfit (även om man kan ta bort det, höhö).

Örhängena var inte heller något som tilltalade mig, jag har inte tittat närmare på dem, men jag antar att de är rätt stora, och som du säger, blir det svårt när de täcker för mycket av medollen. Så inget köp av mig. Jag köper hellre kläder i Starplaza! :)

Kram!
/Beccy



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: