2012-09-11
 16:49:00

Furbysarna

Ni vet de där fyra Furbysarna som finns som gratissaker just nu?
(Klicka hääär för att läsa zerosv inlägg hur man fixar dem annars)
 
Well, hade en grå liten irl som yngre som jag fick på min åttaårsdag tror jag?
Kommer fortfarande ihåg den, och att jag var så "besviken" för att jag inte fattade
vad den sa eftersom den pratade engelska...) Meningen med "Furby" var typ
att man skulle lära sig engelska, men jag var nog lite för liten för det då, haha.
 
Ajà laddade iaf. ner alla fyra här på Stardoll.com och blev så förvånad på
att de faktiskt blinkar, rör på huvudena och svansarna! Tycker de flesta gratissaker 
inte brukar vara så avnacerade av sig, hehe. Hängde mina uppochner i mitt
Penthouse, visst blev det snyggt? xD Undrar hur länge jag orkar ha kvar dem
där innan jag återgår till min mera "naturliga" stil eller vad man ska säga...
 
Om ni laddade ner dem - var ska ni isf. ha dem? Och 
kände ni till "Furby" som yngre? X'D


lilla_sommar (embla)
PUBLICERAT: 2012-09-11, 20:14:07 | URL: http://emblafant.blogspot.com

Åhhhh jag hade en limegörn sådan när jag var liten! :O ♥

Svar: Haha har du kvar den? Jag tror ärligt talat jag har kvar min fast att den är i källaren! :O
lillelilleskutt.webblogg.se


LabradorGirl
PUBLICERAT: 2012-09-12, 06:30:22

Satte ut alla min furbisar i millionre manison (eller hur det ny stavas ) ;)
Min storasyster hade en sån,som jag alltid ville ha,den va typ gulbrun ;) + att vi hade "furbysar" från McDonalds ;)


lilla_sommar (embla)
PUBLICERAT: 2012-09-12, 15:57:39 | URL: http://emblafant.blogspot.com

Hahah, neee har ingen aning om vart den tog vägen..... let's fråga mamma! :D

Hon har tydligen kastat dom för att dom fick sönder XD



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: