2012-09-14
 09:02:00

Från rean (Spendid + DORÈE)


Hahaha...gud, SD's och SS erbjudande kanske
jag inte går på, men rea i Starplaza...ajdå vilken fälla! D:
 
Köpte precis alla DORÈE brukar jag inte redan hade,
dvs. för ca 130 SD's + massa smycken från Splendid.
 
Ögonfransarna + "maskerna" är lätt mina favoriter,
tänk - om man nu behöver 2 par, en till varje öga
- så kan man få det för samma pris som man egentligen bara
skulle fått en för!
 


undrar
PUBLICERAT: 2012-09-14, 10:30:17

Två frågor bara.

Hur sjutton kan du ha så mycket sd's hela tiden? Och vad ska du med all hårfärg till? ;)

Svar: Haha, jadu. För det första fick jag rätt mycket när det där gratis ss-veckan-erbjudandet fungerade, även om jag bara var med i två dagar. Sen så hade jag rätt mycket innan,och har väll alltid en liten "plus" inkomst eller vad man ska säga. Säljer sjukt mycket i Starbazaaren när jag väl är ss, och växlar alltid maxgränsen 1000 sc - 100 SD's varje månad.

Ang. fråga två så är det en riktigt bra fråga...) Har typ fått för mig att jag ska köpa alla sminkproduketer från Starplaza, innan dem byts ut och blir "otillgängliga" eftersom det ännu inte finns någon sminkbazaar. Gillar att ha många hårfärger och slingor att välja mellan helt enkelt! Hoppas du fick svar på dina frågor (:
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: